keskiviikko 23. toukokuuta 2012

they will never die

Tiettekö kun on joku luottovaate joka nostaa itsevarmuutta, kruunaa asun ja on reissussa must. Mulla se on toi nahkarotsi, vaatteiden aatelia. Hoho, kuulostipas mainostukselta. Alkuviikosta uskaltauduin jättään nahkatakin kotiin. Turvauduin kuitenkin pipon, flanun ja farkkupaidan yhdistelmään, viileetä aamua varten. Koulussa kauhisteltiin mun kerrospukeutumista tällä ilmalla...


Tuntuu että oon bookannu vikat kouluviikot ihan täyteen, ettei vaan jäis yhtäkään vapaata hetkee ennen lomaa. Että vielä vähän sais stressata ja kiirehtiä, kun koko loman joutuu vaan lorviin vailla aikataulua. Ja kalenteria, josta oon tullu riippuvaiseks yhessä lukiovuodessa.


Sit musaa loppuun et on vähän muutaki ku mua :D Eka biisi ollu radiosoitossakin, ja tykästyin heti.Toi jälkimmäinen löyty sattumalta youtuben aarrearkusta, enkä tiiä onko koko biisissä saatika sitte videossa mitään järkee mut jotenki ihan lepposa
 

2 kommenttia:

  1. Oi että! MIKSENMÄÄ OO IKINÄ TAJUNNU FLANU/FARKKUPAITA COMBOO? Toi Laleh on aika huva! En oo sitäkään aiemmin tajunnu kuunnella....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Jees, itekkin tykästyin naisen ääneen ja paljon oon tota fiilistelly! Ja hyvä combo tuo onkin:)

      Poista