torstai 14. kesäkuuta 2012

Ilman muuta

Kaikki eläinten ystävät, välkommen. Hyppäsin pari päivää sitten bussiin, joka vei pakoon keskustan vilinästä. Lande meille kaupunkilaisille löytyy Ahlmannilta. Nappasin Juhon mukaan ja päästiin Inksun esittelykierrokselle opiskelupaikassaan. Käytiin tervehtimässä pieneläimiä, kanoja, lampaita, ja ennen kaikkee lehmiä. Myönnetään et olin aluks vähä kauhuissani lehmien keskellä mut se unohtu pian. Että on lepposia otuksia. Mitä jos eläisinki toisenlaista elämää, muuttaisin mökille ja pistäisin farmin pystyyn?

Täs mä ja mun uus kaveri Ylläs. Häikäsee. Tykkäs musta selkeesti eniten, seuras mua ja pakoili Juhoo.





 Appelsiini
Tarkkasilmäsimmät huomas mun ja Juhon samis-keikkapaidat. Vaihteeks muunki värisiä ku mustia, ja tykkään tosta muutenki!
Haha, se hymyilee
(Enkä sit parempaa tunnistetta keksiny ku wild world. Ajattelin et sen alle tulee eläimet, mökkeilyt sun muut)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti