keskiviikko 13. helmikuuta 2013

i'm so excited


 Vähän on ollut hiljaiseloa täällä, johtuen siitä että mielessä ei ole ollut juuri mitään muuta kuin huomiset Wanhojen tanssit. Mua stressaa ihan älyttömästi, vaikka hyvällä fiiliksellä mennään. Sain unelmieni mekon ja kampaaja odottaa huomenna. Parasta kuitenkin on se fiilis; mua vaan hymyilyttää aina kun harjoitellaan meidän tansseja. Oon super täpinöissä ja innoissani, mutta haluun että kaikki menee mahdollisimman täydellisesti tona päivänä, jota on odotettu ja suunniteltu viimenen vuosi! Turhaa stressausta varmaan, mutta tällanen mä olen.
 Pitäisi varmaan vaan ottaa rennosti, mutta paikasta toiseen juokseminen sopii mulla. Oon sen verran kärsimätön että tulen huonolle tuulelle odottamisesta, joten mieluummin pidän pientä kiirettä. Rakastan sellasta sopivaa adrenaliinin tunnetta kehossa, ilman kuitenkaan mitään vaaraa. Netta on luvannut tulla kuvailemaan tansseja, joten jotain massiivista postausta myöhemmin luvassa!
Vähän kuumottelee jatkoille tarkotettu mekko, jonka tilasin Nellystä viime perjantaina. Vielä ei ole kuulunut mitään, mutta pidetään sormet ristissä jos se viimeistään huomenna tulisi...
 Sunnuntaina vietettiin kiinalaista uutta vuotta. Mentiin perinteisesti Golden Unicorn- ravintolaan syömään juhla-ateriaa ja juhlistamaan Käärmeen vuoteen siirtymistä. Meille sian vuonna syntyneille ei kauheen ruusuista vuotta luvattu, varoiteltiin muun muassa riidoista ja ongelmista poliisin kanssa. Onneksi horoskoopit on aina vähän epäilyttäneet mua...


Nauttikaa kaikki tanssivat wanhoistanne!:)

2 kommenttia:

  1. kaunis varsinkin toi vika kuva! tsemiä kyl ne tanssit hyvin menee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon, tsempit merkkaa paljon:) toivotaan että menee!:))

      Poista